the last day in Cebu

 Finally the last day in Cebu😭😭😭

I'm very sad, so l cried three days ago.

Yesterday, I went to massage, went out for dinner with my classmates, and went to nightclub!!

It was my first time!😆🙌 I had fun time.

I really like Angel who is my teacher, so I talked to her last night. Her story is very exciting, we were laughing.

And her boyfriend is a nice man. I talked to her about boyfriend, l was very happy. I was surprised at her story. I thought that that is very website😂😂haha

Anyway, last night was good time. I was happy to take a picture with everyone.

I'd like to come back here and see everyone!!

I decided to come back to cross road in Cebu.

I really like crossroad's staff, my classmates, my friends, my teachers, and housekeepers.

Thank you so much!!❤️

I'm going home in Japan, so l'm gonna go to Australia!

I'm enjoying in Japan😊✨

 

And Anne who is my teacher said to me, you should write blog by English! So you will practice to write English!! 

Because I'm trying to write my blog by English.

 

 

 

Cebu最後の日‼︎

本当に寂しくて、3日前に1人でdiaryの宿題しながら泣いてた😂早く泣いたせいなのか、すっきりしたのか、、笑

最後の授業は笑顔でいれたし、卒業式も泣かなかった(^ω^)珍しい笑

本当に1ヶ月あっという間だった‼︎

正直初めはフィリピン?セブ?どんなとこなんやろ😰大丈夫かな??とか思ってたけど、本当に楽しかった😍✨

本当にcrossroadで良かった!!❤️❤️

胸を張って言えます!!大輔さん、まゆみさんに会えて本当に良かった🙌✨世の中にこんなに素敵な夫婦がいらっしゃるなんて(๑>◡<๑)💓

そしてオーナーのたくまさん、みゆさんとは殆どお話出来なかったけど、柔らかい雰囲気と人柄の良さをお顔から感じました😊✨

私の中のたくまさんは常にゆうまのお世話をする育メンでした😂笑

そしてスタッフの皆さん!ほんまに素敵な方ばかり❤️✨しおりとは本当に短い時間だったけど、沢山話せて楽しかった❤️次はどこだろ?日本?Australia?Cebu?どこでもええけど、近況報告会でもしましょ😊💓🙌

友達作るの苦手な私だけど、優しい人ばかりで私に声掛けてくださって本当にありがとうございましたっ❤️✨

私よりも前に卒業された方もいるけど、私に関わってくれた皆さんありがとう😍✨沢山の縁に恵まれて、素敵な皆さんと会うことができて、本当に良かったです!

またどこかで会いましょうー😆🙌

 

Jera(*'ω'*)!!

優しくて綺麗❤️✨めっちゃいい人❤️

大好きー😍最後に一緒に写真も撮って、恋バナしてpresentも貰って、嬉しかった😍✨

絶対にまた会おうね!💓

 

Robe💓

My teacher✨お化粧のこと大好きで、コスメについて常に話してた❤️笑 早く日本来て欲しいー💓✨一緒にご飯食べたり、遊んだりしたい😆✨

優しくて、でも間違えるとちょっぴり怖いw

沢山教えてくれてありがとう😊❤️

 

Anne💓

My teacher✨私の笑い方について常に笑ってくる可愛い女性😍とにかく面白くて、でも自分持ってて下着のこだわりに関してはほんまに笑った!!笑

そこまで拘らんでもって思ったけど、彼女的には嫌なんだって!😆🙌

 

Angel💓

My teacher❤️✨

本当に好き!❤️こんなにも気が合って、最初は授業少し嫌だったけど、最後はこの時間が本当に楽しかった🙌💕発音同じこと何回尋ねても、教えてくれて笑 最終的にはめっちゃ笑われたけどねw

何回聞くの!?って(°▽°)

最後はもう自分でも引くぐらい好き過ぎて😂❤️❤️ww

Angelの彼氏おるのにそっちのけでずーっと話してた笑 もう既にAngelロスな私w

彼氏ごめんね??🙏😅

 

本当に楽しかった!!!❤️❤️❤️❤️

Cross x Road大好きです💓

皆さんまたどこかで会いましょう!😍

今週末からまたAustraliaへ旅立ちます!

来られる際はぜひ連絡下さい😆✨

一緒にご飯食べましょ〜❤️❤️

 

本当に私に関わって下さった方

優しくして下さった方々

ありがとうございました❤️✨